zaterdag 24 november 2012

Dat doe je toch niet en een award


Eén van de dingen die je niet tegen mijn vent moet zeggen. Dat durf of doe je toch niet. Ik zweer het je, hij doet het wel. En dat geeft soms rare situaties. Zo zaten we lang gelden, bij de neefjes. Met kleine toen nog veel kleinere meid. Op de grond, rondom kleine meid liggen zwarte bolletjes. Drolletjes. Van wat of wie mag een raadsel zijn maar de jongens zijn onder de indruk. Om de situatie wat kracht bij te zetten stopt Lief zonder nadenken de zwarte bolletjes in zijn mond. Tot grote schrik van de neefjes die met een luide kreet tezamen achteruit deinzen. Het waren rozijntjes.
Van de week weer. Ik schreef al eens over de vreugdepoepjes van onze katten. En nou zijn deze hier nog maar zeldzaam gelukkig, zijn we hier nog bij elk zwart ogend ietsje op onze hoeden. En daar lag er dus weer eentje. En jep… Lief stopt deze wederom zonder nadenken in zijn mond. Om mij te choqueren. En hij schrok er zelf van. Want wat als het nou ineens echt een poepje was geweest. Kokhalzend van het idee. Het was een zwarte bes.
En nou zou het toch leuk zijn als dat eens fout ging. Niet met poepjes hoor. Ik heb hem al gewaarschuwd, van mij hoeft hij dan de komende maanden niks te verwachten. Dat wordt dan langdurig de tong schrobben. U snapt het wel.

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

En dan nog even iets heel en heel anders… Een paar dagen geleden werd ik verast met de Liebster award. En wel twee keer. Door HAAR en HAAR. En daarmee voel ik me natuurlijk zeer vereerd. Maar toch heb ik besloten om er niet aan mee te doen. Want u weet werkelijk al veel en veel te veel van mij. En doorgeven ga ik ook niet doen want een keuze maken is te moeilijk. Veel te moeilijk! Blogland is leuk. Toch een dikke dank jullie wel meiden!!!

 

 

6 opmerkingen:

  1. Hahahaha... ik heb hier ook zo eentje in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gatver, je moet er echt niet aan denken dat het een keer mis gaat. Maar leuk is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, bah.... Liever op zijn neus gaan met iets anders... En dan heeel grappig natuurlijk!

      Verwijderen
  3. hoi,
    Ik heb jouw genomineerd voor de liebster blog awards! Doe je mee?

    http://www.hobbyblog-anouk.blogspot.nl/2012/11/liebster-award.html

    liefs anouk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha geweldig! Enne best wel herkenbaar hoor...;-)

    BeantwoordenVerwijderen