zaterdag 13 oktober 2012

Zielig


Oh oh, kleine man groeit uit zijn kleren. Zielug… Ja en kleine meid eigenlijk ook. Ook zielug ja. En nou had ik iemand heel creatief zien zijn met een oude warme trui die werd omgetoverd tot mooie warme baby broek. En dat idee bevalt me wel. Die trui gaat van Lief komen. Kan niet zeggen dat Lief ook uit zijn kleren groeit, want dat zou wel heel erg zijn he, dan gaat ie de komende weken op rantsoen. Op water en brood. We zijn hier namelijk aan het bezuinigen. Ook dat nog ja. Maar nee, Lief houdt net zo min van shoppen als ik. Wij dragen hier de kleren op tot ze van ellende uit elkaar vallen. Lief nog wat meer dan ik, ik moet hem er op wijzen dat iets echt niet meer kan of het gewoon meteen verwijderen. Want uit het oog, uit het hart hoop ik dan altijd maar. Met zijn kleren hoor.
En ik heb al een hele lekkere warme trui op het oog. Die Lief perse wil bewaren voor een of ander kamp. Ja, zelfs op een of ander kamp loopt hij hiermee straal voor schut. Gaan we dus niet doen. En het idee van fijne trui wordt broek voor zoon, daar kon hij mee instemmen. Jaja, ik kan me dus gaan uitleven. En ga dus nu eens dat verdraaide patroon zoeken. Als er überhaupt een patroon van is. U mag me helpen hoor, als u het toevallig weet.... 
En daarna eens lekker die trui verknippen. En het resultaat ga ik u laten zien. Dat beloof ik. Hoe dan ook.
Oh en vandaag werd er een begin gemaakt met mijn give away…. Lekker vrolijk weer. Mee doen kan nog steeds! Binnenkort laat ik u even spieken….
Fijn weekend!!!

6 opmerkingen:

  1. Hahahah, jou Lief lijkt op mijn Lief :-) Stop die trui maar gauw weg en maak er maar die mooie broek van, ik ben benieuwd! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mouwen van zijn trui afknippen. In elkaar schuiven, half rond stikken en naar buiten keren en je hebt al een halve broek. Als het een trui met boorden aan de mouwen in, heb je meteen boorden voor aan de broek! Misschien iets versmallen... Succes. lekker thuis broekje erbij voor de kleine man.
    Isabel groeit ook weer uit haar kleding. Ik zal je tzt weer eens mailen! Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk anders ook even in mijn webwinkel (www.aankleedpopje.nl) voor kleertjes voor kleine prijsjes.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet dat je een site had. Ik ga straks meteen eventjes kijken, leuk!

      Verwijderen