maandag 8 oktober 2012

Herfstplaatjes en give away nummer 2!

Fijne herstplaatjes weer, wat is het mooi buiten. En wat zijn we dan dus blij met ons tuintje he, lekker in het zonnetje, geen zuchtje wind. En nog wat verloren bloemetjes zo hier en daar. Ja, en de druiven volop. En mijn prinses die niet van de druiven af kan blijven. En dan betrappen we haar weer eens he...
 We gaan zelfs zonder jas zo af en toe. En drinken ons kopje koffie in de ochtend zon...

 En.... mijn project is af. En wat zijn ze leuk saampies he, ja ja, ik ben trots hoor. De zwarte kende u natuurlijk al he, maar die roze is dus nieuw. En omdat het kouder wordt buiten hoort dat er weer bij he, al die gezelligheid hier in huis.
En u ziet het vast al staan daar op de foto. Ik ga er dus eentje weggeven. Niet deze hierboven, die staan samen veel te leuk op mijn eigenste bank. Dus ik maak een nieuwe. Eentje speciaal voor u, wel alleen de hoes hoor. Vullen mag u zelf. Maar ik werk hem af met een ritsje aan de achterkant...
Maar.... hoe hij gaat worden is dus nog even afwachten he, maar net wat voor leuks ik dalijk weer in mijn bol haal. Maar ik heb wel een beetje tijd nodig he, hier met van dat kleine grut zo om mij heen.
 
Maar wilt u een gokje wagen, zou ik dat natuurlijk wel heel leuk vinden. Dus alles wat u dan hoeft te doen is hieronder (een zeer lief) berichtje plaatsen. En als u mij volgt maakt u een extra kansje. Dat kan tegenwoordig ook op facebook (via de vind ik leuk knop). En met een linkje maakt u me nog eens extra blij.
Ja, zoals ik al zei dus, ik heb hier zo als u snapt wat tijd voor nodig. Dus doe ik de loting precies over een maand. 8 November dus! Dan kunt u voor mij duimen dat het project tegen die tijd weer is afgerond...

42 opmerkingen:

  1. Dan ga ik natuurlijk heel hard duimen!! of je zet ze op je site van je schilderijen
    :-)
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lieve Lieve veels te Lieve Maya,

    Ik kom graag met mijn gezinnetje in aanmerking voor zo'n gezellige Give Away van jouw hand. Waarom? Omdat het kussentje ons huisje mooi zou opfleuren en het mooi gemaakte kussentje zal me aan jou doen denken. Heb ik toch een stukje Maya (ziet er net als het kussentje zelf ook lief uit en is ook altijd gezellig en fleurt mij ook op).

    Dikke knuffel Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maya, ik als stiekeme lurker doe ook graag mee aan deze give away. Ik vind je kussentjes onwijs leuk en zou er graag ook eentje willen hebben.

    groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik klik elke keer op de Zalando reclame hier naast, die met die schoenen.... zou dat nou de bedoeling zijn?! (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's !

    En laat ik ook eens mee doen met een give away..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee, een nieuw lettertype; beetje herfstachtig passen mooi bij je foto's. Ik doe heel graag mee met je give away. Aangezien haken niet echt aan mij besteed is ga ik ervoor om die bij jou te 'winnen'. De kleuren rood- roze!yes die vind ik mooi op de kamer van Emma, want ze krijgt binnenkort een nieuw bed.lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij geniet van de herfst: fijn! :) Tot nu toe hebben we ook geluk met het weer...elke dag zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ik doe graag mee! Ik herstel momenteel zo'n oud grannysquare kussen voor mijn opa (net 95). En ondertussen mijmer ik over of ik dat zelf ooit nog leer... :-)
    Die van opa (vroeger door oma gemaakt) is zwart met bonte kleuren (lijkt op de rechter) en vind ik erg mooi, maar zelf hou ik nog meer van blauwtinten met wit...
    Ik zal nog even reclame maken voor je op m'n give away pagina!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kussens zijn echt prachtig!!! Super mooi!
    Natuurlijk doe ik graag mee...ik wil ook wel zo'n mooie bij mij op de bank!!!
    Ik zet een link op m'n blog! Succes...enne...doe rustig aan hé!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kussen en wat superknap, ik kan er dus echt helemaal niks van.. Ik waag dus supergraag een kansje op deze hele lieve, eh toffe give away!
    Succes allemaal! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he die herfst. Ik kan er echt van genieten :)

    Wat een mooie kussenhoesjes heb je gehaakt. Ik ben sinds kort ook haak-verslaafd :P
    Maar ik waag graag een kansje op zo'n mooie give away van jou!!!

    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen en ik word meteen volger.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, hier wil ik ook wel mijn kansje voor wagen hoor, fijne give-away! Het linkje wordt dadelijk geplaatst. Véél haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O die foto van Fenne linksonderin is heel mooi! Die kleur staat haar ook echt prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh.. hoe leuk! dit zou zeer goed op mijn bank passen! Count me in :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maai!

    Wow ik weet zeker dat het mooie kussen prachtig zal staan op de kamer van mijn babyprinsesje ;-)
    Enne ik win nóóit wat, zal ik nu wel een keer mazzel hebben? Succes met het kussen en ik wacht je berichtje af wanneer ik 'm op kan komen halen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh, wat staat het gezellig zo met z'n tweetjes op de bank. Ik zou me heel grag opgeven voor deze give away, ze zouden hier ook heel welkom zijn maar ik geef de kans aan alle anderen. Misschien zit er voor oma Mook, of Shrimpy zoals Fenne me noemt nog wel eens een ander kansje in. Veel succes met de loting en als dit mooie kussen gewonnen is, heel veel plezier en kijkgenot toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kussentjes heb je gemaakt. Ik wil wel kans maken op zo'n mooi exemplaar. Dus ik doe mee aan je give away. Ik ga volger worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tsja.. Ik had deze al gezien, maar gister niet aan gedacht toen ik jou het grote nieuws bracht.. Volgens mij had ik een dealtje moeten sluiten.. Helaas is het daar te laat voor:(

    Maar ja.. Ik begrijp het wel.. Jij wil het mij nog niet leren omdat je hard bezig bent voor een kussentje voor ons;) Wahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat krijgen we nu? Heb ik even niet opgelet, heb je zo'n fantastische give-away op je blog staan. Gelukkig ben ik nu weer bij gelezen en nog op tijd.
    Dussss..... ik doe heel graag mee, zet een link op mijn blog en volger was ik allang.
    P.S. Ik ga vanavond eindelijk aan de kaarten van mijn eigen give-away beginnen. Geduld is een schone zaak....
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kwam via via hier terecht. Wat een leuke dingen maak je toch. Ik val wel gelijk met m'n neus in de boter nu ik die give away zie staan. Ben maar gelijk volger geworden en zet een linkje op mijn blog. Succes met het haken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een mooie plaatjes, schattig is de kleine meid! Ik wil heel graag een kans maken. En als je er wat langer over doet, is toch ook voor niemand een probleem!
    Ik plaats een linkje hoor. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk die give away. Ik doe graag mee. Ik ben zelf pas een blog gestart en ben alles nog aan het uitzoeken. Maar leuk als je een kijkje komt nemen.
    En de link is uiteraard geplaatst.
    Groetjes Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk blog met al die kleurige herfstbladeren! Super! Ik doe graag mee met je leuke give away!En ben gelijk je volger geworden! Liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zat te bedenken dat wij wel wat meer kleur en gezelligheid in huis kunnen gebruiken, dus zo'n mooi kussen zou prachtig op de bank passen (al denk ik eerder dat dochter er mee aan de haal gaat). Ik waag dus graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heb ik toch mooi even die hele give away gemist ;-) Aangezien ik (nog) totaal niet kan haken, doe ik graag mee met de loting! En als ik win, dan zal ik netjes zeggen dat ik het niet zelf heb gehaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 'k Ben voor het eerst op je blog, via een linkje op een ander blog! Het ziet er leuk uit allemaal, dus volger word ik zeker.
    Ik wil ook graag meedoen met je give-away. Ben benieuwd wat voor kleuren je "give-away-kussen" gaat krijgen. 't Wordt vast iets vrolijks, gezien je andere creaties.
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig, daar wil ik wel een kansje op maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hier Sterre!: k word nu nog enthousiaster over je Give-Away, zou zeker weten mijn huis opfleuren dat vooral nu nog erg wit en grijs is. Deze grijze muis kan dus wel wat kleur gebruiken om vrolijk gekleurd de winter in te gaan! En hierbij bewijs dat ik je blog volg, ik ben fan van MamaMaai! Resultaat kom ik graag een keer ophalen en dan kom jij natuurlijk een keertje bij mij thuis kijken hoe vrolijk mijn huisje erbij staat nadat ik jouw kussen op onze bank heb gelegd. Wordt vast meteen een favo knuffel van Aimée zal je zien.

    Dikke knuf Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Laat ik ook een mee doen met the give away.
    Ik ga binnenkort net onze kamer weer sauzen en verven,en wilde juist meer kleur inbrengen. De meubels zijn koloniaal en zwartleren bank, dus de accesoires zullen straks veel gaan bepalen.
    Ik zal je ook even op facebook zoeken helaas heb ik zelf geen website.
    Groetjes, en nog heel veel handwerk plezier.

    Jeanet Smid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee met deze give away.
    Ik ben ook begonnen aan haken, maar echt nog een beginner hoor dit gaat mij echt nog neit lukken dus zou er erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ja.. ik doe graag mee.. naar de kans op deze mooie streepjescreatie..
    ik ben al volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.. en kom me dus nu hier aanmelden!
    nu maar duimen tot 8 november!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook graag mee, die zigzag-streepjes zijn nu al erg leuk!!! Volgen, dat ga ik ook doen, net als linken op m'n blog!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw ik wordt steeds entousiaster van je project. wat zien die streepjes er leuk uit!
    greotjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Graag doe ik mee voor de streepjes.
    Vind het allemaal wel vrolijk.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik had hier al eerder gesnuffeld, maar ik doe ook heel graag mee voor zo'n mooi kussen! Daar begin ik nou zelf niet aan he, omdat ik nooit een kleur kan kiezen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Voor het allereerst dat ik reageer op een give-away.... wat een prachtige kussens heb je al gemaakt, dus vol vertrouwen dat je er nog zo'n mooie kan maken! En aangezien het buiten nu echt herfstig koud is, is er na een heerlijke boswandeling niets beter dan je neerzetten op de bank tegen een heerlijk, vrolijk kussentje aan.......

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Granny Square is the most beautiful pattern I think:)) Like your blog posts and photos and follow your Facebook page as Anna Moses:)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo gezellig, die kussens en ik hoop zeker met je nieuwe project mee te kunnen doen, dus bij deze doe ik graag mee met je give-away. Heb je ook op mijn facebook gezet.
    Wat een gezellig blog heb je, ik geniet van je kinders en al je moois en je tuin en je foto's. Ben dus een volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Poe zeg, ben ik nog net op tijd?! Ik volg je nog niet zo lang, maar je staat al hoog op mijn favorieten lijstje. De herkenning is groot, altijd fijn om te lezen, en je schrijft leuk!
    Ik zou graag een kussensloop bij je winnen, ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. kan ik nog meedoen??? of is het te laat.... ooo anders dat roze zou heel mooi staan hier bij ons thuis!!!

    BeantwoordenVerwijderen