zondag 14 oktober 2012

Doel gehaald en stress enzo


Ik begon de dag best goed eigenlijk. Kon zowaar door alle snotneuzen heen slapen en werd pas om 8.00 uur wakker vanmorgen door een huilende kleine meid. Koud. Haar luier was overgelopen, ach ach. Maar Lief loste dit fantastisch op en dus sliep ik met kleine man in mijn armen nog een half uurtje verder tot ook hij lag te kraaien. Best gezellig wakker worden kan ik u zeggen.
Ik sprong niet direct onder de douch maar trok ondanks de regen, dat had ik nog niet gezien, mijn hardloop schoentjes aan. Er moest een doel behaald worden, namelijk 30 minuten aan één stuk lopen. Zo gezegd, zo gedaan. Had ik gehoopt. De voorbereidingen gingen moeizaam. Kleine man wilde niet drinken voor ik weg ging, lichtelijk afgeleid door grote zus en blies bellen door zijn neus. En ik op mijn beurt wilde niet lopen zonder dat kleine man had gedronken. Onprettig voor ons allebei. Mijn nieuwe les wilde niet ingeladen worden op mijn ipad en toen dat eenmaal was gebeurd zag ik de lucht betrekken.
Daar liep ik dan. Als zieltje. Met hier en daar een doorweekt hondje met zijn baas. Die beesten moeten natuurlijk gewoon plassen. Door de sportvelden. En dat deed me dan weer goed. Want sporters laten zich niet tegen houden door wat druppels… En het was heerlijk. En ik heb het gehaald. Met gemak kan ik u zeggen. Jeee, dat voelt goed! Op naar een nieuw doel!
En toen ineens bedacht ik me dat het Zondag is vandaag. Morgen Maandag dus. En Maandag is onprettig. Deze Maandag. Want ik ga een beslissing maken. Een hele grote. En nu heb ik dus weer buikpijn. Zoals wel vaker de afgelopen tijd. En stress. Dus duimt u voor mij? Wellicht hierover morgen meer….

9 opmerkingen:

  1. Je bent een held! En ik duim. En ben nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je....ik doe het je in iedergeval niet na!
    Succes morgen!!!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwie. en ondertussen brand ik van nieuwsgierigheid! Iets in de werksfeer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk duim ik voor je! Spannend hoor, zo'n beslissing! Toitoitoi morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankzij jou trouwens ;-) Bedankt voor de podcast!

      Verwijderen
  5. Succes morgen! Maar dit succes van vandaag heb je alvast in the pocket, goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed dat je toch gegaan bent! En ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden. Succes in ieder geval morgen dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk Duimen we !! Goed gedaan hoor 30 minuten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk duim ik voor je. Ben wel nieuwsgierig waarvoor :)

    BeantwoordenVerwijderen