dinsdag 18 september 2012

Ren mama ren!


Oke, niet allemaal tegelijk heel hard gaan lachen hoor. Een tijdje geleden werd ik door Nicole van ren mama ren voor een interview als lopende mama gevraagd. Nee, sjttt... niet lachen zei ik toch…
Ik waarschuwde haar al, hoor. Ik voel me nog geen lopende mama, ik begin pas net, ik bezit nog niet de runners high en hijg nog als een veel te hard werkend paard, maar dat weerhield haar niet mij wat vragen te stellen. En voor mij betekende de plaatsing van zo’n stukje natuurlijk dat ik niet kon opgeven. Dat zou wat zijn toch? Sta ik daar dan toch even mooi voor paal.... Dus trek ik braaf elke week mijn sportschoentjes aan en zit ik, jawel, bijna op 5 kilometer. Dank u Evy!
Lees hier!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat!!! Ik getart met lopen (ook via Evy) op 23/08/2011 en we zijn nu iets meer dan een jaar verder en ik heb de microbe serieus te pakken (ze zat ook wel beetje in mijn genen, die microbe met een marathon lopende vader...)

    Doe lekker verder!

    En één iets, niet al mijn runs gaan even vlot... sommige dagen graak ik amper vooruit én weet je wat soms kan mijn vader ook geen 5km lopen, gewoon de spieren, het weer...
    Soms lukt het gewoon NIET! Niet opgeven en na een dagje rust gewoon volle moed opnieuw die schoenen aan!

    BTW 28/10 loop ik voor het eerst mee in een 'wedstrijd'... brrr ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe het je / jullie niet na... Ben geen loper, maar wandelen of fietsen gaat goed, dus da's wat ik zo in de laatste zonnestralen van de dag ga doen!
    Groetjes en succes! Riri

    BeantwoordenVerwijderen