zondag 16 september 2012

Na zomeren

We doen net alsof het nog heel erg zomer is hier. Maar nu gewoon met een vest aan. Een fleurig vest natuurlijk wel want we houden hier van de zomer he. En van buiten natuurlijk. En buiten hebben we hier in de wijk genoeg. Veilig buiten voor de kids bedoel ik. En leuk natuurlijk. Maar leuk is niet zo moeilijk natuurlijk he, want die kids vinden namelijk alles leuk.
Dus deden we vooral wat wij leuk vonden, en de kiddies deden daarin mee. Een rondje park bijvoorbeeld. Kijk, kleine man heeft gewoon nog niet veel te zeggen bij ons he, die moet zich hier en daar misschien een beetje aanpassen. Al klinkt dat misschien wel een beetje heel erg stoer hoor. Stiekem bepalen kleine man en grote meid ons dagelijkse ritme.
 Maar in dat park dus.. Misschien riep ik net ietsje te hard dat ze daar ook ijs hadden. Tja, en toen wilde grote meid dus ook ineens ijs. Gek toch? En keken wij saampies met van die grote honden ogen richting pap. Want die had de centjes. En zorgde we met z'n allen voor wat bezuinigen en kochten we gewoon een hele grote. Eentje dus. En deelden die we netjes. Ja, grote meid en ik dus. Pap kreeg ook een likje. Zie hier boven. Maar gaf ik toch met pijn in mijn hard het laatste stukje weg. Dat stukje waar net wat teveel chocolade zit. Het lekkerste stukje bedoel ik dus. Maar dat heb je dan dus over voor zo'n meidje he...

En toen hadden we ook nog eens bezoek. En zo zorgde ik ineens een dagje voor drie! kleine kindjes in plaats van twee. Het was me toch een dolle boel zal ik u zeggen. Maar ze hebben zich reuze vermaakt hoor. Waren zoet. Echt. Zaten vooral zo boven, onder, naast, achter en door elkaar. Maar sliepen ze zo halverwegen de middag toch echt even met z'n drietjes. En heb ik zelfs stiekem nog even een uurtje me time in het geweld kunnen in lassen. U geloofd het niet...
En toen waren we aan het eind van de dag behalve helemaal moe gesppeld ook helemaal dol van het afvegen van alle snottebellen. Want het steekt elkaar maar aan he...

 
En nu is dus ons weekend weer voorbij. Maar hebben we morgen onze Lazy Monday nog, jeee!
 




6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's hoor. En wat zijn ze schattig, die kleintjes.. Daar kun je het lekkerste stukje ijs wel aan offeren. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dagje dus gehad! en hoe was vandaag je lazy monday? En heb je nog chocolade gekregen van je lief? o, dat zou ik nu ook wel lusten... heerlijke chocolade...ware het niet dat ik al maanden niet meer zo veel snoep omdat ik van suikers erg moe word, maar dan ook echt moe, en Emma onze oudste gaat juist stuiteren van suiker. hihi zie je het voor je? mama wil dan rust en emma stuitert door de kamer. Bij ons thuis heel weinig zoets. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hoor. Hmm... moe van suiker. Misschien is dat het probleem... Hier ook weinig zoet in huis maar zorg dan wel dat ik cruselie met chocolade binnen krijg ofzo
      Of vlokken... pasta.... hagelslag.... ben erg slecht in geen zoet :(

      Verwijderen