vrijdag 21 september 2012

Kikkerprins!

Jaja.... Lang wachten hoor, als je weet dat je iets hebt gewonnen en het elk ongeblik op je mat kan vallen.... En gisteren was het zover. De tas van Brenda. Voor haar creatieve blog, klik hier.
* Met een heel lief kaartje. Of mijn dochter de prins in een kikker kan kussen. Want hij is voor mijn dochter. Voor op haar kamertje. Om spulletjes in op te bergen. En nadat ik het pakje had opengemaakt, eigende ze hem meteen toe. Komt wel goed dus Brenda, dank je. Hij is leuk!


* En verder... genieten toch. Zo'n wolken dek. Tja, dus als u iemand met een telelens uit het dak raam ziet hangen.... Ik fotografeer heus niet bij u naar binnen hoor.... ik kijk gewoon graag naar mooie luchten ;-)
* Fijne dag allemaal, op naar het weekend!

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige tas! Kan me voorstellen dat je meisje daar heel blij mee is.
    En qua wolken, allemaal heel mooi hoor, maar doe mij maar gewoon een strakblauwe lucht (en 25 graden!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dochterlief ook weer blij! En terecht, ziet er schattig uit! Die wolken zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas heb je gewonnen!
    En dat buren me wel eens raar aankijken komt vast doordat ook ik af en toe vanuit het raam boven sta te fotograferen... Weten zij veel dat ik die luchten zo verschrikkelijk mooi vind? Haha!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen