zaterdag 22 september 2012

Haken is hip!

Omdat ik heus wel een beetje trots ben.... Best wel goed gelukt dacht ik zo, helemaal in mij nopjes ben ik.... Mijn project is af. Met blinde rits... Terwijl naaien zeker niet mijn sterkste kant is. Lees, helemaal niet eigenlijk.
Presenteer ik u:
Lekker groot, lekker zacht en lekker vrolijk!
 
Het enige is... nu zit ik ineens zonder project... Help!!! Ik heb nog twee dezelfde maat kussens liggen die een pimpbeurtje niet zouden misstaan.... Pinterest... here I come...

11 opmerkingen:

  1. Superleuk!
    En lang leve Pinterest. Succes met kiezen van een nieuw project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je super trots op zijn: Prachtig!
    Toevallig vanmorgen op pinterest gezocht op kussens (bij boards)ik zou zeggen leef je uit, (Te)veel leuke idees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kussen!!! Mooi hoor.
    Toevallig gisteren ook m'n kussen afgemaakt en gepost...hihi.

    Succes met je zoektocht...moet lukken! Ben benieuwd.

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig hoor! goed zo dat je ook dingen doet die je moeilijk lijken. De aanhouder wint, zeggen ze (en weet ik ondertussen ook uit ervaring, ik kon 2 jaar geleden de naaimachine wel in de hoek smijten, en ik heb dat ding toch een paar frusstratiekreten laten horen, nu zijn de naaimachine en ik gelukkig dikke vriendjes. Lief berichtje had je achtergelaten op mijn give- away. Wie weet win je hem wel.
    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leukk! ik heb het geprobeerd dat haken, maar ik krijg het gewoon niet onder de knie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben ook met die vierkantjes bezig, en ook (Voor het eerst) zwarte tussenrandjes. Maar eh... nieuw project voor jou eh... Naaien? Gaat doed dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél erg leuk!! Voor je het weet heb je 20 projectjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik heb vroeger als kind veel gehaakt, vond het altijd wel leuk, maar heb er nu (naast al mijn honderden andere hobby's) gewoon echt geen tijd meer voor. Misschien ooit weer eens. Ik wil graag zo'n gehaakt mutsje en sjaal maken met zo'n bloempje erop voor mijn meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Niet iets voor een Give away (hinthint ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi misschien als het me allemaal iets makkelijker af gaat haha, ik zal hem onthouden ;-)

      Verwijderen