woensdag 19 september 2012

Blog date en dansles enzo


Tis toch wat, ik moet soms lachen om me zelf. Mezelf uitlachen bedoel ik. Want echt hoor, ik zou een blogger gaan ontmoeten, haar. Daar hadden we het al een poosje over. Wonen toevallig bij elkaar in de buurt en hebben nog veel toevalliger allebei een meidje van dezelfde leeftijd en een baby. Zij wederom een meid en ik een knulletje.
Een date dus. In de dansschool. En ja, echt he, als ik heel eerlijk ben vond ik dat zowaar een beetje spannend. Ik ben gewoon niet zo’n kei he, met het leren kennen van nieuwe mensen. Gaat me nooit echt heel moeilijk af hoor maar zo’n mede blogger is toch een beetje raar. Ik bedoel, je kent elkaar al maar toch ook niet. Niet live in ieder geval. En ja, dat elkaar voorstellen was dus ook een beetje apart.
Nou, daar stonden we dan hoor, mijn meidje, ik en in de wagen mijn grote man. En tegenover ons de juf met onze date. En haar meiden. Ja hoor, we herkende elkaar direct. En mijn meidje was stoer hoor. Tenminste, heel even. Liep zomaar met de kindjes mee. Pakte een knuffel en begon aan de dans terwijl de mama’s buiten keken naar hun kroost. Ahhhh, wat schattig. Ja en toen gebeurde het he, net toen ik even niet keek om mijn camera te pakken. Moet die schattige eerste keer toch vast leggen niet? Maar daar stond ze hoor, huilen, hartverscheurend. Ik herkende haar niet meer terug. Het werd haar allemaal vast eventjes te veel, het arme schaap. Dus moest mama mee. Mee in de les en stonden wij saampies naar de andere kindjes in hun mooie roze tutu’s te kijken en lette mijn date op mijn kleine man die ik boven de muziek uit hoorde huilen zo af en toe. Ja, die moest dus ook maar mee naar binnen. Keek zijn ogen uit. Net als grote meid, die af en toe heel stoer weer een poging deed dwars door de les heen te lopen en zich vervolgens vlug vlug weer bedacht om toch maar weer bij mama op schoot te gaan zitten. En aanwijzingen roepen vanaf de kant he, jaja.
Maar die foto kwam er dus niet. Duimen voor de volgende keer. Want die gaat er komen hoor. Want leuk was het toch wel. En de kindjes en de juf hadden indruk gemaakt. En volgende keer mag haar eigenste pop mee, dat zal vast helpen.
Tja, en omdat we elkaar dus eigenlijk praktisch niet gesproken hadden tijdens onze eerste date, want zij buiten en ik binnen, dronken we achteraf nog een pakje limonade. De meiden dan he, getrakteerd door haar, lief toch? En toen bleek het dus toch wel gezellig. Ze beet me niet en was ook echt heus niet zo eng. En mijn meidje vond haar meidje toch wel interessant hoor. Moest meteen mee naar de toilet, ja dat had u wel verwacht toch?
En zo maak ik me helemaal niet meer druk voor de volgende week. Gewoon een gezellige nieuwe mama, gaat best wel goed komen tussen ons. Toch, Maris?

8 opmerkingen:

  1. Ahhhh, ik wist niet dat je zo zenuwachtig was :) Ging best goed hè? Vond het heel leuk je te ontmoeten en het gaat zeker goed komen!! :D Hopelijk heeft Fenne er volgende week helemaal zin in, maar ik denk het wel en anders gaan wij gewoon samen mee dansen, dan komt het vast helemaal goed haha. Tot volgende week! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, zo erg was het ook niet hoor, zenuwachtig kan ik me niet echt noemen maar zie er altijd wel tegen op.... die mug en die olifant he ;-). Tot volgende week, Leuk!

      Verwijderen
  2. Ah, wat superleuk zeg dat jullie elkaar ontmoet hebben! En volgende week dus weer! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je ook een Almeerse bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wil jij nog even je adres en de foto die je als kaart wilt hebben doorgeven via het mailformulier onderaan mijn blog? Dan kan ik de foto's voor de kaarten van mijn give-away gaan bestellen en daarmee verder.
    Enne..... zal ik je gewonnen give-away persoonlijk komen brengen in Almere? Hihi..... ik ben heeeeeeel erg eng......
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ria, wil ik maar kon je email niet vinden. Zal wel aan mij liggen ;-) Als je dat stuurt stuur ik je mijn adres. De koffie staat vast klaar ;-) Ik ga voor de foto met de vlinder in het midden van je give away plaatje. Liefs

      Verwijderen
    2. Als je op mijn blog komt en dan helemaal naar beneden scrollt, kom je uit bij een mailformulier. Als je dat invult, krijg ik een mailtje van je zonder dat mijn e-mailadres op mijn blog staat. (anti-spam) Tadaaaaa!!!
      De foto ga ik alvast bestellen. En dan krijg ik je adres nog.
      En als die koffie nu al klaarstaat, dan heb ik liever thee. ;-)

      Verwijderen
    3. Hihih thee mag ook natuurlijk. Ik ga je mailen!

      Verwijderen