maandag 17 september 2012

Auw auw steun kreun...


Ohh, auw, auw, steun kreun, puf…. Er zit een kink in de kabel. In mijn kabel, letterlijk. Die kabel die mij rechtop moet houden. Al gaat rechtop nog wel maar is juist bukken of niet geheel rechtop een probleem. Tillen…. Ja ook moeilijk. Niet handig zeg met twee van die pukkies. Zuigen, nee gaat ook niet, echt niet hoor. Wassen…. Nee ook lastig. Vaatwasser idem dito. Boodschappen…. Hel! Dus Lief…. Als je dit leest… er ligt een lijstje voor je klaar hoor. En ik snoep eventjes van die roze snoepjes. De witten helpen allang niet meer.
En hoe ik hier dan weer aan kom? Geen idee eigenlijk. Het was er zo ineens. Eerst wat spierpijn. Beetje te fanatiek. Beetje verwaarloosd misschien. Niet dat het anders kan natuurlijk he, die pukkies zei ik al. En nu dan…. Zit ik me toch een beetje te verbijten hier joh. Want ineens moet ik echt gaan lopen hoor. Kan niet! En moet en zal ik morgen avond weer gaan trainen. Kan niet! En het huis…. Het huis moet schoon. Kan niet!
Oh jongens jongens, ik heb het maar zwaar zeg. Kopje thee op de bank dan maar! Oh en Lief als je dan nog ergens wat chocolade tegen komt….

4 opmerkingen:

  1. Autsj! Sterkte! En ik hoop dat Lief je logje leest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt niet fijn. Hopen dat je lief de massageolie opzoekt als hij dit logje leest. Hopelijk ben je er snel vanaf en loop je zeer binnenkort weer rond als een kievit. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen