maandag 27 augustus 2012

Bijna rijk?


Ik had het er al wel eens eerder over he, dat ik dan zou stoppen met werken ooit en kunstenares zou worden. Echt hoor, let op mijn woorden. Maar ik ben gewoon zo niet fanatiek. Ik bedoel… ik schilder graag hoor maar ik durf het eigenlijk niet goed te tonen. Het is eigenlijk nooit goed genoeg, kent u dat? En wat niet mooi is laat je natuurlijk niet zien. Maar nu he… zit dat niet werken steeds meer in mijn hoofd. Maar dat gaat een hoop centjes kosten. Centjes die we best leuk zouden kunnen gebruiken. Dus dacht ik, ook dat moest er maar eens van komen. Om te beginnen moest er maar eens wat getoond worden he, dat mensen het in ieder geval eens konden zien. Maar waar dan toch te beginnen. En zo stonden de doeken al weken bij ons in de hal. Om er foto’s van te maken. Echt niet om ze te showen hoor. Maar mensen keken wel. En ik kreeg complimenten zowaar. Maar die zijn natuurlijk altijd een soort van gekleurd. Mensen kennen mij he. Kunnen moeilijk zeggen dat ze het zo spuug lelijk vinden, niet?
Maar ja, die foto’s waren moeilijker dan gedacht. Dus die website kwam er niet. Nog niet. Ooit wel hoor, heus.

Maar ik waan me wel al een soort van rijk. Dat zou toch fijn zijn he?

12 opmerkingen:

  1. Joh, wat leuk! Ik ken dat wel, dat je met zoiets niet zomaar uit de kast durft te komen, maar moet je wel doen hoor. Ziet er echt mooi uit. Verrassend. Hoop dat je er wat meer mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze er eigenlijk wel gaaf uitzien. Wat let je om aan je blog gelinkt een kleine site op te zetten. Wie niet waagt die niet wint, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het in elk geval heel mooi wat je maakt ... dus wie weet ... met een beetje meer zelfvertrouwen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! En heel herkenbaar hoor, dat niet durven, maar ik zou toch maar een gokje wagen als ik jou was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit goed genoeg, helaas heel herkenbaar :(
    Maar jouw schilderijen zijn meer dan prachtig! Vind de kleurencombinaties erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het mooi! Je zou er zo een blog header of achtergrond van kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    uit je reactie bij Mammalien begreep ik dat jij hardloopt? In dat geval zou ik je graag hierover interviewen voor mijn rubriek 'Rennende moeders'. Hiervin vertellen vrouwen over hardlopen, waarom ze het doen, wat hen motiveert etc. Het interview is per email!

    Hoop van je te horen. Ik vond geen maildres, vandaar dat ik het even via de comments vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind dat blauw wel mooi
    echt mooi
    en ik ken u niet
    dus ge moogt mij geloven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.... Je hebt echt talent. Goed van je dat je er iets mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie niet waagt die niet wint! Hoe dan ook geniet je er zelf van en als je er ook nog wat mee zou kunnen verdienen, zou het alleen maar leuk zijn toch? En anders kan je er altijd weer je hobby van maken! Ik vind het in ieder geval mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He he, hoor je het eens van een ander

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze echt prachtig!! Zou er zo 1 neerhangen (en 1) ik schilder zelf en 2) ben helemaal eerlijk!)

    Hopelijk gaat het lukken met verkopen! Jouw dilemma ken ik ook ;)

    Groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen