woensdag 4 juli 2012

10 Gouden regels!


10 Gouden regels voor mama’s om er zo beroerd mogelijk bij te lopen:

·         Neem dit vooral niet met een grote korrel zout…
·         Zorg voor een veel te groot sociaal leven. Het is werkelijk niet mogelijk als jonge mama al die lieve, leuke, mooie mensen te geven wat ze als echte vriend verdienen

·         Neem zo min mogelijk hulp van anderen.

·         Doe vooral helemaal niks met alle goed bedoelde, lieve adviezen uit je omgeving. Je er druk om maken mag wel.

·         Neem zo min mogelijk rust. Als de kindjes eindelijk slapen is het tijd voor huishouden, verwaarloosde hobby’s en andere zaken.

·         Probeer de denk en gedachten knop nooit stil te zetten en maak je druk om kleine fluttigheden.

·         Voel je schuldig naar alles en iedereen

·         Bezoek vooral geen huisartsen en ander gespuis… modder eerst zelf lang aan.

·         Alles, maar dan ook echt alles moet perfect! 

Oke, het zijn er geen 10, maar toch… succes gegarandeerd JJJ

9 opmerkingen:

  1. Nou, ik scoor toch op aardig wat punten. Krijg ik dan nu een schouderklopje? En geef jezelf er ook meteen een :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha nou ik scoor nergens een puntje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beter je best doen meis ;-)

      Verwijderen
    2. whahah oke ik zal eraan werken :P al is die gedachteknop wel herkenbaar. maar dat is typisch vrouwen denk ik. al die denkbare lijsten enzo in je hoofd.

      Verwijderen
  3. Ik mis er nog één, vinden dat je iedere minuut verplicht moet genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou zeg, kun je er niet meer bedenken? Iets als 'geef altijd je kinderen biologisch te eten,' of 'zet ze nooit voor de tv.' of 'zorg dat ze dagelijks hun portie verantwoord samen spelen krijgen.'

    ;-) ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm.... Nu wordt het nog ingewikkelder ;-)

      Verwijderen