zondag 10 juni 2012

Wat een lucht...


Pfff… Echt hoor, erger kan niet. Lief ging gistere avond uit eten. Zonder mij en de kids. Daarvoor wilde we de kindjes liever niet naar de oppas brengen. Ik bedoel, het is best leuk om af en toe eens wat samen te doen maar over het algemeen doen we liever wat met ons gezin. Gewoon met z’n viertjes, dat vinden we eigenlijk het leukst. En als we dan al een keer ’s avonds een oppas willen regelen, dan liever wel voor echte quality time. Even ‘voor-ons-tweetjes-tijd’ dus. Doen we heus wel zo af en toe heel soms. Zo hebben we nu vast een concert staan voor in September. Daar kijken we dan ook echt naar uit. Kan trouwens niet helemaal zeggen dat we dan met z’n tweetjes alleen zijn…
Maar goed, we gaan dus wel zo af en toe eens in op de wensen van onze vrienden om eens mee te gaan eten, maar dan wel apart. En eerlijk is eerlijk, ik zie het op dit moment nog helemaal niet zitten, kleine man is nog veel te klein! Maar zo gebeurde het dus…. Na een digitale waarschuwing voor lief thuis kwam ’12 teentjes!!!’, dat ik zo’n beetje achteruit vloog van de lucht die binnenkwam. Binnen no time stonk het hele huis naar Lief, sorry Lief!
Ik verzocht Lief vriendelijk doch dringend de andere kant op te ademen maar dat hielp slecht een fractie. Waarschijnlijk zijn inmiddels ook ik en de kids doordrenkt van de knoflook walm… benieuwd hoe het kraambezoek dalijk kijkt als ze onze drempel over stappen….

1 opmerking:

  1. Haha, als je het kraambezoek maar geen sms met "12 teentjes" stuurt, die kunnen dat heel anders opvatten! (-;

    BeantwoordenVerwijderen