woensdag 27 juni 2012

Verjaardag Give Away!!!


Ergens in de vele tijdschriften die ik lees is een rubriek, of geweest, wat je allemaal bereikt wil hebben voor je dertigste. Nooit heb ik daar heel bewust over nagedacht. Alsof je leven dan ophoudt. Als ik sommige mensen moet geloven, begint je leven pas bij je veertigste…. Ik heb nog even dan.
Een hele hoop dingen heb ik al gedaan. Bereikt zeg dus maar. De ware tegen komen, paar jaartjes op mezelf gewoond, een lange rondreis afzien van Kaapstad naar Nairobi met mijn Lief, twee kindjes, mooi huisje, soort van carrière, lieve vrienden en zo vergeet ik vast nog een hele hoop. Maar is het niet zo dat bij alles wat je bereikt hebt je direct al bedenkt wat de volgende stap is. Wat je dus allemaal nog meer wil bereiken? Eigenlijk wordt naarmate je meer afwerkt, je lijstje alleen maar langer. Bij mij in ieder geval wel. Kijk, ik ben dan misschien ook wel van het hebberige soort.
Maar… om mijn laatste jaartje als twintiger te vieren, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn eerste Give away weg te geven. Lang over nagedacht want het liefste geef ik iets van eigen creatie weg. Maar goed…. Omdat ik daar nog al onzeker over ben en de vakantie nadert, voor jullie kindervrienden en creatievellingen eerst maar eens even dit pakket.
De (ongelezen) Adriadne at Home Kinderen voorjaar 2011 en de (ongelezen) ‘Jij & je Kinderen April 2012’. Ongelezen klinkt wellicht een beetje vreemd voor een tijdschriften verslaafde als ik, maar beide heb ik dubbel in mijn bezit. De nette versie wordt voor u bewaard J.
Wat moet je hier voor doen? Plaats een berichtje onder deze post. Een linkje zou ik natuurlijk erg leuk vinden maar maakt niet uit voor de loting.
Precies een maand na mijn B-day (30 Juli) zal ik bekend maken wie dit pakketje zal ontvangen.
Zo, heb ik nog even tijd om na te denken over een mooie eigen creatie die er mee door kan en over wat ik dus allemaal in dat laatste jaar nog moet gaan doen J.

Liefs Mama Maai

12 opmerkingen:

  1. Oew give a way's, I like it! Laatste jaar als twintiger, jeetje! Heb je nog dingen die je gedaan wil hebben voordat je 30 wordt? Fijne verjaardag alvast! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh... dan begint mijn leven dit jaar pas? Ik word 40 in september ;-) Ik ga passen voor je give-away, daar ik eigenlijk geen tijdschriften lees, maar ik zet wel een linkje op mijn blog voor jou. En toch kijk ik uit naar iets zelfgemaakts de volgende keer, want ik ben zeker dat ook jij dat kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke give-away!
    Ik lees heel graag tijdschriften, zeker als we met de mobilhome weg zijn, dan heb ik daar wat tijd voor, dus ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaa,ik hou van tijdschriften! Dus gooi mij maar op de lijst!:)
    En het leven begint bij 50 toch?Ik vond 30 een prachtleeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik ben weer bijgelezen met je blogjes van de afgelopen dagen.
    En ik zie je give-away. Ik hoef hem niet te winnen, maar ik zal wel een link op mijn blog zetten.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee want ik vind tijdschriften heerlijk! heb alle ariadne at home kinderen, maar ook heb ik deze, er zitten leuke plaatjes in die ik kan verknippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes, ik doe ook mee. Altijd heerlijk om onderuit in een luie stoel, of op de boot te lezen over kleintjes en andere leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je blog net leren kennen (ben bij het begin begonnen en nu je blog aan het aflopen), intussen al volger geworden, wat je schrijft is soms zo herkenbaar.
    Ik doe graag mee met je give-away. En die 30, da's gewoon een nummertje (ik ben dit jaar 30 geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey meid, bijna jarig dus! Ik doe graag mee, even lekker me-time momentje creeren met een boekje op de bank, of waarschijnlijk zoals meestal in bed net voor het slapen gaan nog even lezen.
    Ik plaats een linkje en volgen, dat doe ik al eeeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, bijna jarig :-) !!!
    Wat een leuke give away... Ik ben dol op tijdschriften! Als ik moet kiezen, zou ik gaan voor de Ariadne. Zal ook even reclame maken op m'n give away verzamelpagina!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd! (als ik het goed begrijp ben je al jarig geweest toch?)

    Je eerste give-away en een leuke zeg! Ik kan wel zeggen dat je niet onzeker hoeft te zijn over je eigen creaties want ieder creatie van je hand is uniek maar goed dat zal je vast weleens vaker gezegt zijn;) Ik ben wel benieuwd naar wat je misschien nog zal gaan maken.

    Nou, ik doe graag mee met je give-away!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de valreep doe ik ook graag mee! Ga op jouw verjaardag m'n scriptie inleveren dus wat leesvoer ter afleiding is zeer welkom! Als ik mag kiezen dan lijkt de Ariadne me erg leuk, maar ik weet natuurlijk niet of ik wel mag kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen