zondag 24 juni 2012

Pindakaaspot in een vrolijk jasje

Tussen alle chaos van het moederschap, vriendin zijn in alle opzichten en het huishouden door vind ik zo nu en dan nog wel eens een gaatje.... 

En zo gebeurde het dat onze lege pindakaaspot (huh?!) een nieuw jasje kreeg... Nog geen nieuwe bestemming, die moet nog gevonden worden.
Kreeg Lief de opdracht zijn lege potten te sparen, oh en doe ook maar die van de mayonaise, beetje varriatie is soms best leuk. 


We haken vrolijk verder... mocht er ergers weer een gaatje zijn :-)

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Goed bedacht! Maar waar haal jij die gaatjes vandaan met twee kleintjes?! (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden. Een haakwerkje voor jezelf geeft vaak energie en kan je makkelijk aan de kant leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een voordeel van haken: het kan altijd even tussendoor.
    Je vroeg waar ik de katoen op mijn blog vandaan had: van de Wibra. Alleen hebben ze nu die frisse kleurtjes niet meer, geloof ik. Volgens mij verkopen ze alleen katoen in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen