maandag 14 mei 2012

Dagje overleven


Pfff, de halve dag is voorbij en er liggen er twee heel eventjes tegelijkertijd te slapen, hoe is het mogelijk. Benieuwd voor hoelang dat mag zijn. Lief laat me voor het eerst een dagje alleen… Echt alleen, zonder hulp van oma of oppas. Stiekem heb ik me er heel erg druk om gemaakt terwijl ik mezelf tegelijkertijd voorhield dat we het met z’n drietjes hoe dan ook best zouden overleven. Maar een beetje overleven…. Dat was het wel ja.
Werkelijk helemaal niks is er nog gebeurd vandaag…. Ja tranen wegvegen, om de beurt de kinders sussen, voedingen geven (want uitgerekend vandaag wil meneer niks anders dan aan de borst), boekjes lezen, stickers plakken, luiers verschonen, mandarijntjes pellen en de tv draaide voor een keertje overuren. Geen badjes deze ochtend, niks niet stofzuigen, niks geen bedden verschonen en al helemaal geen boodschappen. Vandaag de boel even de boel… En even een dagje weer een speen voor prinses. Mama moet er eventjes inkomen…

8 opmerkingen:

  1. Succes vandaag, doe maar lekker rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je alle drie aangekleed was, was dat al heel wat voor de eerste dag :)op naar dag 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ding tegelijk en alles op z'n tijd! Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha die Anouk, maar ze heeft wel gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, ik ben trots op je! Niet teveel willen...op naar de volgende stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfieuw, dat staat mij dus allemaal nog te wachten, vanaf circa 21 oktober (uitgerekende datum). Ik laat het maar over me heen komen geloof ik, dan moet het goed komen, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komt vanzelf goed. Meerdere gingen je voor...
    Je wordt steeds creatiever en je bent al zo creatief!

    Jij kan het zeker!
    En die tranen.. Pff.. die zijn jou niet waard want je bent super!
    Lastpakken, schop ze de deur uit!

    BeantwoordenVerwijderen