maandag 2 april 2012

Haken is hip!

Tja, je moet wat. Oude project is afgerond. Dekentje voor de kleine man is klaar, gevoerd en wel. Jaja, zelf gedaan, kon niet meer wachten op de zieke hulp. Nieuwe project opgestart. Niet lachen, haken is hartstikke hip! Wederom een eindeloos project, maar deze keer geen haast. Wel veel felle kleuren, goed voor het humeur zo af en toe. Vlinders voor op de nieuwe babykamer eindelijk gepimpt. Nu nog wachten op wat gaatjes in de muur. Waar ik de tijd vandaan haal wordt zo af en toe gevraagd…. Gewoon, heel simpel, prioriteiten stellen. En de prioriteit ligt op dit moment heel eventjes niet bij de strijk J.

5 opmerkingen:

  1. Lekker met alle je knotjes gekleurde wol om je heen, haaknaald in de hand, kopje thee erbij, benen op de bank en kilometers maken, niets heerlijkers dan dat, en het resultaat, een en al vrolijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed van je dat je het hebt afgemaakt. Schijnt tegenwoordig helemaal een hype te zijn, breien en haken, hoor het zoveel om me heen van jonge meiden en vrouwen die dat aan het doen zijn. Leuk hoor, niets voor mij alleen, maar je resultaat mag je trots op zijn, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat ik ook zo handig was! Ik heb haaknaalden van oma gehad,dus het begin is er....maar dan doorzetten he,niet mijn sterkste kant...:(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zeg! ik ben zo dol op handwerkjes...ik ben er alleen zelf totaal niet handig mee. Ik heb in een vorig leven wel eens wat gebreid...maar dat het een succes was...nee dat niet. En haken is zeker hip, tenminste, als je de weblogs mag geloven..het lijkt alsof iedereen aan het haken is!

    BeantwoordenVerwijderen