vrijdag 6 april 2012

Goede vrijdag!

Een goede vrijdag gaat het worden vandaag, ik voel het. Na een avond voor mezelf met mijn vriendinnen in een restaurantje de buik nog ronder eten dan hij al was mocht ik vanochtend uitslapen en werd ik door mijn over enthousiaste prinses om 9.00 uur hardhandig uit mijn slaap gewekt. Oke, ik heb ’s ochtends een beetje tijd nodig om mezelf te worden maar zo’n stralend, fris uitgeslapen bekkie kun je weinig weerstand tegen bieden. ‘Mama mee…’ Opstaan dus. Lief gunt me nog wat tijd, ik kan uitgebreid douchen en dus even echt mijn ogen openen. De zon schijnt….
Zon betekend naar buiten. Jas aan, we gaan ergens een kopje koffie drinken. Op een terrasje uit de wind aan het water. Hoe slecht kun je het treffen? We zijn alleen…. Heerlijk.
Nog even naar het strand, de kleine meid haar pootjes laten strekken. Rennen maar, loopt wel een beetje raar. Strand kent ze nog niet (schaam) en verrukt loopt ze richting het water. Papa erachter aan, kan nog net behoeden dat ze niet een grote duik maakt. Dikke tranen… ‘zwemmen…’ Actie mislukt. Nog iets te koud om te zwemmen… Zwaar verdrietig en met een koppie vol snot en tranen komen we weer thuis aan.
Van korte duur gelukkig als de tuin deur open gaat… Ja, ook daar schijnt de zon. Vrijdag nu al geslaagd!

3 opmerkingen:

  1. Lekker zeg. Em is al wel een keer op het strand geweest, maar toen was ze er eigenlijk nog iets te klein voor (lees: zand in haar mond stoppen). Vrolijk pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las 'Goede Vrijdag' en dacht: hij is er! Maar deze dag heb je, jullie, alweer binnen. Heerlijk :-) Misschien een paaskindje??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zou dat fijn zijn..... Ik teken ervoor ;) Jij nog oke?

      Verwijderen