donderdag 19 april 2012

Geduld is een schone zaak!

Nee, nog steeds niks, bah. En ik zit hier maar te wachten, pfff. De dagen lijken steeds maar langer te worden en gaan steeds trager ook voorbij. Maar niks hoor, er gebeurd hier maar weinig. In mijn buik maar ook in huis. Ik bedoel, ik probeer zo nu en dan eens flink door het huis te walsen. Doe de was… helemaal op zolder ja dus loop als een gek trappen, zuig en dweil het huis, dans met mijn prinses de kamer rond, stoei met haar voor zover dat allemaal nog gaat en stort uitgeblust weer op de bank wanneer zij haar bedje heeft bereikt. Maar nee, al die inspanning levert weinig actie op in de buik. Dagje ontspannen… ook al geprobeerd. Gewoon een dagje niks, lief praten tegen de baby, we zijn er klaar voor, je mag nu echt toch wel eens komen maar ook dat geen resultaat. Hij wil gewoon nog niet, blijft rustig zitten waar hij zit.
En zo nu en dan houdt hij mij eens flink voor de gek en ik op mijn beurt mijn lief. Denk ik vroeg naar bed te gaan kondigt mijn lijf aan dat het wel eens zou kunnen gaan beginnen en ik vervolgens aan mijn Lief. Ja hoor, de harde buiken worden steeds pijnlijker, komen met enige regelmaat en….. verdwijnen weer. Ik val in slaap en word weer wakker alsof er helemaal niks is gebeurd. Nee, dus nog steeds geen baby, geen mooi mannetje in mijn armen, ik moet toch echt nog wat geduld hebben.  Bah!

5 opmerkingen:

  1. Och meid toch, ik herinner me zo hoe hier er hier twee keer aan toe ging. ik was er altijd van overtuigd dat -mijn kinderen- wel 3 weken eerder zouden komen. Maar nee hoor, ze hadden het er goed en fijn en zater en tot 1 dag voor de uitgerekende datum... zucht. Wat was ik het zat, in de hittegolf van 2006 te puffen en nog een keer tijdens de hitte van 2010. En wat heerlijk als ze er zijn, je ze in je armen mag sluiten. En staat je een hele mooie periode in je leven te wachten, voor een tweede keer. heerlijk de geur van pasgeboren kindjes, zoet en vol herkenning. Succes voor je het weet ligt dat mannetje in je armen en gaat jouw hart met liefde voor nr 2 open!
    Succes, groetjes Manon

    (pakje binnen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nog even geduld. De tijd kruipt voorbij, ik snap het wel, maar voor je het weet is het zover! Spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herinneringen drijven boven, niets duurt langer dan de laatste loodjes! En zijn ze er eenmaal uit is dat ineens vergeten. Heel veel plezier en liefde gewenst met de komst van jullie tweede kindje. Succes met de bevalling.
    (stiekem best jaloers)
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen