zondag 22 april 2012

Dagje gezellig graag!


Een dagje nog met z’n drieën. Gaat nu echt niet lang meer duren. Nee, voel nog niks geks maar het kan gewoon niet meer anders. Ooit moet die kleine man er toch eens uit. Aangezien mama vooral nog ‘ik heb geen zin in leuke dingen’ buien heeft en een ‘ik ben sacherijnig’ humeur, moest het vandaag toch echt maar weer eens anders. Gezellig besloten we zo.
Beginnen met de Afrikaantjes in de pot zetten die ik won met de give away, joepie, de eerste, leuk, leuk, leuk!!!, van Mamanon (herken je het jurkje J). Weten jullie meteen wat volgend jaar een give away van mij gaat worden......
Niet een hele mooie dag vandaag maar mijn prinses werd er blij van. Ze kijkt graag naar het programma ‘groeien’ vroeg in de ochtend zo jong als ze is (hmmm…. van wie heeft ze dat) en we maakten nu ons eigen groeien….. Ze mocht uiteraard helpen, doet niks liever dan plantjes gieten. Na de Afrikaantjes was dus de rest van de tuin aan de beurt, ondanks de regen, hindert niet. Over een paar daagjes eens kijken of er wat gebeurd...
De tijdens het slaapje ‘mama tijd’ gebruikte ik deze keer ook echt als mama tijd in plaats van ‘alles moet schoon’ tijd en ik haakte vlot verder terwijl lief probeerde de schade ze klein mogelijk te houden als hij straks een week niet op zijn werk verschijnt.

Om papa een plezier te doen na het slaapje nog even op stap. De natuur in, vogels en andere beesten kijken. En ik vond het bij nader inzien toch ook nog best wel leuk.

Papa en prinses maken elkaar horend dol zo voor het slapen gaan….

Dagje geslaagd alleen nog steeds geen baby, alleen mijn ontzettend leuke, schattige boevige, poppenkind!
Boehoe…

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, wat ontzettend schattig zeg!! Wat staat het haar leuk, ik vind het echt een knuffeljurkje en ben blij dat hij niet ligt te verstoffen in de kast maar dat zo'n mooi popje ook mag genieten van dit jurkje. En wat ben je mooi zwanger zeg!! Wauw!!
    Succes met de bevalling, kan nu niet meer lang duren! Groetjes Manon
    p.s. had je het pamperbroekje nog bij de post zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag een kadotje de post, wat een verassing, heel leuk weer!

      Verwijderen
  2. Boris vindt 'Groeien' ook erg leuk,al wordt hij boos als iemand ook zijn regenbooglaarsjes aan heeft...;)
    Maar idd;mooi zwanger! En straks lekker met zijn drieen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi buik! en zo te zien schiet het al aardig op. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen