woensdag 28 maart 2012

Zwaar leven...

 Dagelijkse beslommeringen, zomaar een middagje lunchen op het terras met lief en prinses. En niet te vergeten, de dikke buik natuurlijk. Kleurtje op doen in het zonnetje, poeh het wordt al best heet zo uit de wind, mijn bruine kleurtje wordt zelfs al een beetje overschaduwt door wat rood zo hier en daar. Gaat hard deze zomer, wat wil je nu met dreumes die zich het liefste buitenshuis begeeft, en geef haar eens ongelijk. We wanen ons heel eventjes in Barcelona… Prinses vindt het heerlijk en vermaakt zich volop.

Check up bij de verloskundige, we belanden in een gesprek over middelen om de bevalling op te wekken zonder medische ingrepen. Accupunctuur, of ik daarvoor open sta. Ik sta overal voor open. Het meeste heb ik de vorige keer al geprobeerd, zonder resultaat, mijn prinses liet op zich wachten tot precies de laatste dag van de 42ste week. De dreiging van inleiden stond al klaar…  Mijn lijf stond nog niet eerder open.

Wandelingetje door de stad, nog wat gefreubel aangeschaft en weer naar huis. Boekje lezen in de tuin, toch maar begonnen en wat is het weer spannend, wat geknoei in de toekomstige babykamer wegwerken  en dan vind ik het wel weer genoeg. Wat heb ik toch een zwaar leven….

7 opmerkingen:

  1. Dus jij bent ook een notoire overtijdloper? En flink ook; eind 42 weken... Petje af! Ik vond 41 weken al lang. Hopelijk voor jou komt hij dit keer eerder! Maar deze dag heb je toch alweer mooi omgekregen :-) Nooit gehoord trouwens, dat ze met acupunctuur proberen een bevalling op te wekken; ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje! Ik hoop dat ik morgen nog een beetje zon krijg, m'n enige vrije dag deze week. Gelukkig tijdens mn werk wel met de kindjes naar buiten geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk zwaar!! dat dacht ik ook toen ik vanuit mijn werk naar de EFTELING reed met jelle die ik bij de oppas gehaald had. Tim was namelijk met de buurjongens en zijn moeder daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha klinkt heerlijk! Geniet er lekker van meid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwaar dat het nu best koud is he de komende dagen...;)Mijn vorige kwam ook met 42 weken, ingeleid, want meneer had er niet zoveel zin in...
    Kan je lang de stad in,of moet je ook de hele tijd plassen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee lang de stad in lukt niet... was nu maar uurtje ofzo, baby ligt op mijn blaas te trappelen ;) Ik zeg, geef het zonnetje maar weer terug!

      Verwijderen
  6. Boevenstreken, je zou het niet zeggen als je haar zo ziet zitten, eigenwijs met haar handjes wijd. Wat kun je smelten van zo'n kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen